Stockholm i mitt hjärta

Så jävla bra. Det var ett tag sen jag lyssnade på den, men fortfarande lika underbar. Det var tack vare den här låten som jag hittade Felicia, en snygg tjej som är grym på att teckna. I januari var jag inne på Petters blogg där han hade lagt upp en bild han hade fått av just henne, hennes blogg var länkad så jag klickade mig in där. Ända sedan dess har jag varit en trogen läsare. Inte nog med att hon är sjukt duktig, hon har även extremt grym musiksmak!
FET LÄNK TILL KONSTNÄREN!
(Hoppas det var okej att jag använde bilden!)

Postat av: Felicia

Det var mulitmedia okej att du använde bilden. OCH ÅH jag blir så otroligt glad, du är så fin och go!!!

Bloggar är braaa!!! OCH TACK TACK jag ahr inte ord nog.... I löv musik!!1



PUSSSAR & KRAMAR!!!!!!!

2011-04-01 @ 23:57:40
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: tasha

hon är fett awesome! hennes bilder är typ amazeeee

2011-04-02 @ 09:32:37
URL: http://ellohell.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: