CP PC

Igår startade jag min gamla bärbara PC för första gången i år. Fan alltså, segare helvetesapparat får man leta efter. Anledningen till att jag var tvungen att använda den var för att mitt iTunes-bibliotek som jag har i telefonen ligger där. Skulle bara lägga in lite nya låtar men fan vilken tid det tog. Inte nog att den är seg som fan, det tar dessutom en kvart för datorn att stänga av sig själv. Det är rent ut sagt ett mirakel att jag inte har slängt ut skiten genom fönstret ännu. Men nu är den avstängd och undanplockad igen, tills nästa gång. Funderar på om jag ska föra över all musik till Macen istället, men det är bara så mycket och har inget tålamod just nu. Så det får bli en annan dag.


Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

hehe ohja!

2011-02-15 @ 15:51:04
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: madde

sv: haha:D Eller hur, plus att det snöade lite förut... jag typ bara skrek rakt ut haha:( Jag vill inte... Det är så fult hur fort vädret ändras. Ena dagen soligt och fint, nästa dag snöstorm :(



Åh, det är det värsta jag vet när datorn gör så, speciellt när internet segar. Då vill jag bara gå och spöa upp någon eller så:/ Blir så irriterad. haha ♥

2011-02-15 @ 16:07:54
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: FannyFredrica - Fotografering, bara fantasin sätter gränser

Svar: Det är jätte jobbigt!

2011-02-15 @ 16:27:52
URL: http://fannyfredrica.se/
Postat av: Elin

Mycket fint skrivbord, faktiskt!



---------------------



Thank youuuuu, schnygg chey kan du vara schjälv!



I DID IT! Eller jo, det gick väl hyfsat i alla fall. Tack för att ni trodde på mig, we're a familyyy (8) :D



---------------------



SV: Jo, det förstår jag. Vem vill inte vara mrs cool, like moi? Ehm, inte för att avslöja nånting men vi kan väl säga att jag hade ett finger med i spelet ;)



---------------------



SV: Bonjouuuur! Ça va bien, mademoiselle?

Jo, det kanske det gör. Nära China town om jag inte minns fel. Hört talas som sita minuten-flyg?

Yäz :)



---------------------



SV: Jo, så är det! Fegisar alltså :O But it's okey <3



SV2: HAHAHA.. Det blir typ bara fuck, fuck, fuck. Eller möjligtvis fucktard :)



---------------------



LÅNG KOMMENTAR"%"&"#



SV: Vill du ha en guldstjärna kanske? För din fina insats - att tro på Elin.



SV2: Jaaaaa! Vi kanske borde skaffa ett sånt där tält där vi kan sitta och spå folk :3 And make some money jaow.

TELL ME SOMETHING I DON'T KNOW! Han är fräääsch :)

Stackars Madde som inte hänger med :(



---------------------



Jaaa :') Nej, jag kan spela I still haven't found what I'm looking for - U2! Den du! Det trodde du inte va? ;)

Men javisst! Ännu en storsäljare!



---------------------



SV: Såklart! Alla är ju galna i låtar som är signerade Elin / Madde. Dontcha know?

Hon kommer inte alls! Jag tänker inte släppa in henne :O Tror knappast att hon kommer få upp dörren till studion i alla fall ..

Nu när du har peppat tangentbordet går det mycket bättre att skriva, thank u :3



---------------------



SV: Posten är seg.



Gör så! Kuor är underbara skapelser .. :)



Ja :( Nu är jag lesseeeen.



---------------------



SNUGG KOMMERNTAR /€#(#"



Hm.. Ja, en något äldre pöjk kan man väl säga?



---------------------



DET KANSKE JAG HAR! Har du något emot det? Eller nej, dem skulle nog inte ens ta emot mig i klostret .. I guess I'm too dirty, efter dina fina anlysningar.



---------------------



Jaaaa, great idea! :')



Det går inte bra för varken SVT eller TV4. Livet är hårt på tv-bolagen! Men de borde verkligen överväga att sända Bolibompa tidigare, för min skull liksom!



Then we like Snooookigt!



Du har mycket att lära. Se och lär, Madde!



---------------------



DU KAN JU FÖRSÖKA! But you won't succeed :)

2011-02-15 @ 16:39:20
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahhahahhahahahaah stackare!!! men håller med en myyyyyyyycket fint skrivbord!! drf duinte slängt den ;) hahahhaha :)



SV: jag tackar som vanligt (för mkt tack)



PUUUSS

2011-02-15 @ 16:45:11
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: annsoh

Nu är dagens blogg avslutad gå in och kolla om det var du som vann! om inte anmäl dig igen! ;)

2011-02-15 @ 16:45:21
URL: http://annsoh.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sv: Jaa visst var den skum?:O

Tack detsamma :)

2011-02-15 @ 17:02:41
URL: http://xmisssunshine.blogg.se/
Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja, verkligen!



Åh nej men det tycker jag verkligen att du ska göra. Den är helt klart sevärd och din mamma blir säkert jätte glad dessutom :) ja, jag rekommenderar den!

2011-02-15 @ 17:25:12
URL: http://felliciiaa.blogg.se/
Postat av: Josefine

- Jag var ute nyss och jag höll på att frysa ihjäl. Så jävla kallt! Jag har aldrig haft en paus, hehe :)

Ja, kladdkaka är så himla gott!:D

2011-02-15 @ 17:37:04
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: Erica Hallström

Gillar bakgrunsbilden på din dator ;)



sv: Åh tusen tack fina du :)

2011-02-15 @ 17:47:10
URL: http://ericahallstrom.blogg.se/
Postat av: J

sv:

samma :d

allt bra?

2011-02-15 @ 17:51:57
URL: http://wiinkys.blogg.se/
Postat av: elin | vapenfest.se

SVAR: Ellerhur, så skönt :)



Tack så mycket :D

2011-02-15 @ 17:57:07
URL: http://vapenfest.se
Postat av: Sofia - FotoBlogg

Sv: Ahaa okej :) Tyckte du rätt bidrag gick vidare i lördags då? :D

2011-02-15 @ 17:57:25
URL: http://sofiaforss.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Visst? Jag gillar personen som sjunger det också :3 Gööd, du lär dig ;)



---------------



SV: Så lite så! Jaow, räätt såå heeet assooow :D



---------------



Oh yeaaaaah! Oskar ocksååååå <3



De högre makterna är rätt så snälla mot oss, har jag märkt på senaste tiden. De kanske vill gottgöra för att de glömt mig annars .. Åh, sööt! :')



----------------



SV: Nu när du vet hur cool hon är, förstår ni att hon aldrig befinner sig där ni tror hon är .. Eller jo, tror ni att hon befinner sig hos en viss Oskar Linnros så har ni rätt! ;) Men neeeej, vadå håll tillbaka?! KÖRT HÅRT OSKAR, KÖR HÅRT!



----------------



SV: Ça va très bien, merci! Qu'est-ce que tu faire?

Ååååååh, jag med :3 Eget privatjet jaow!



----------------



SV: Mikket fina fegisar <3



SV2: Haha, du måste ha rätt teknik förståru ;)



-----------------



LÅNG KOMMENTAR"%"&"#



SV: OKEJDÅ, vill du komma på saft- & bullkalas i Oskar studio? :)



SV2: Klart det var en bra idé, det var ju jag som kom på den - le genius liksom! Åh, grrrrreeeat! Jag kommer bli både fotograf, komiker, musikproducent, låtskrivare, lärare åt Oskar OCH spåkvinna! Känn på den!

ELLEEEEER? Fräsching numero uno!

Hm, mjo :( Det är synd om efterblivna människor <3



-----------------



SV: Det är han, det kan jag försäkra dig! Jag får många bullar assow :')

Men fuck it, vi gör vår grej!



------------------



SV: Nej, nu blir jag besviken :(



Ja, just det! Jag uppfan nätverket för de kliniska undervisningsavdelningarna. Man kan typ säga att det är jag som utbildar läkarna.



Mm :( FAAAN! Nu sjöng han Johanna igen, i Låtsas som att det regnar. This is noooot okeeey! Fast det kan ju i och för sig vara en pseudonym för Elin? Hmm ..



---------------------



SNUGG KOMMERNTAR /€#(#" (Kommerntar?)



Nej! 28 år är inte mikket den!



---------------------



HAHAHAHA! Khadidje ska allt få se, jag ska komma till el lägenhet och ta el olivträden den. Vad hon ska göra den då? >:)



---------------------



Neeej, omg :') <3 Sing förevaaah, bööyz!



Hm, jag kan tänka mig en karriär där också. Jag är en riktig mångsysslare alltså. Då ska tv-bolagen allt få se på förändring, med ett geni som chef menar jag! Nja, inte riktigt ännu :)



Ops, my bad! We LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖV Snooookigt <3



Nej, han kan inte göra den! :o



---------------------



Okej, jag ska fråga hela Sverige! Var god dröj.

2011-02-15 @ 18:36:19
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

Längst fram i taxin, 2:29 typ. "AOOOOW!" :'D

2011-02-15 @ 18:42:11
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Kimmey :)

sv: Åh, okej :) Vart bor du nu? (stad)



2011-02-15 @ 19:12:27
URL: http://bimbolie.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: