Nej kisset!

Min lillebror, som är två och ett halvt år liten, hade precis kommit tillbaka till soffan efter att ha varit på toaletten.

Han: Jag kissa inte på mig! Jag hann till toaletten!
Jag: Vilken tur.
Han: Aa, jag springde till toaletten. Jag sa NEJ KISSET, inte kissa nu!
Jag: Ah.. vad bra...

Kissungen <3


Postat av: julia

haha barn är så härliga :)



sv:

gör det, hon kmr bli jätte glad :) jag har inget alls att göra idag, är ju sjuk och det bara snöar och snöar ute. får va hemma med mina två mindre syskon som också är sjuka :( du då?

2011-02-11 @ 09:41:46
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: haha mjo precis.. ;) Värsta konstnär



Aww va söt lillebror! xD Känner igen det där, mina kusiner sa också så som små :o



"Stanna där inne nu tills jag kommit till toaletten!"

"Madde, Kisset lyssnade på mig för en gångs skull! :)"

2011-02-11 @ 12:59:01
URL: http://madmat.blogg.se/
Postat av: Susanne Holm

Gulligt!

2011-02-11 @ 14:06:40


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: