4 o'clock in the morning

Okej inte riktigt, men det känns så.
Jag är helt död! Jag vet att klockan är kvart över 9.
Men jag är trött, trött som en... trött nisse.

Ska snart bege mig till skolan, får skjuts av mama idag så fick lite sovmorgon.
MEN JAG ÄR FORTFARANDE TRÖTT. Ehrm.

Spännande skoldag har jag framför mig också.
Antingen så har jag bara en lektion, eller så får vi det nya schemat,
som började gälla igår, men som ingen får se. Spännande spännande.

Ha det bra nu, så hörs vi probably lite senare! Bye

Postat av: Emmie

SV: Vinnaren av gårdagens blogg är utsedd, eftersom jag inte kunde utse någon vinnare igår så blev det TRE vinnare idag! :) Se efter om du är någon av dem :)



En ny tävling startar klockan 11:00 men då är det en tävling om inbjudan till bloggsvar!

Veckans blogg startar i morgon, kolla gärna in då för att anmäla dig :)

2011-01-25 @ 10:18:26
URL: http://emmiev.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: