It's all my fault, kinda, not really, but still...


SHARK TALE ♥

Postat av: Elin

SV: Jag bara råkade att inte blogga imorse.. Blir du väldigt arg nu? :(



Åh, spott och stenar är ju min favorit, hur kunde du veta det?



SV 2: Men hallåå! Han passar bäst som min lilla pöjk ;) Jag bryr mig inte om han har en överkropp som mr Burns eller inte är någon grekisk diskuskastare, så vad var det du missuppfattade? Och det gör mig inte heller något att betala taxin, så länge jag får stanna kvar i den :') Närå, hahaha ..



Åh, men spott är ju mer hälsosamt än andra sysselsättningar som ungdomar har, så den tycker jag att de ska få ha kvar ;) De är kungarna över alla andra överhuvudtaget! :D



Asså, nej, jag är 100% säker på att du menade Oskar ;)



P.S. Åh, du har mig redan på kroken! Jag får väl en gratis upplaga, signerad och allt? Thank you very much ;) D.S.



SV 3 (): Jo, det är sant. Jag gillar mer den vanliga, för att det är mer utav Snook och inte Petter och Maggio och allt vad det är .. Men Oskar är så grymt jävla söt i remixens video - MIN LILLA PÖJK :')



SV 4 (!!!): Eh.. Världens finaste är Oskar, jag tror du har fått det lite om bakfoten där ;)

2011-01-26 @ 21:33:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: sandra

svar: haha xD

2011-01-26 @ 21:40:49
URL: http://sandraellinoreriksson.blogg.se/
Postat av: Felicia

ÅHHH hajar som hajar.. kärlek xD hehehhe länmge sen ;D



PUSSS NATTI

2011-01-26 @ 22:43:09
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Åhneej.. Förlåt :( Lovar att blogga imorgon på morgonen, innan kl. 8! Den du!



Haha, oj. Du är sannerligen mästare på att chansa i så fall!



SV 2: Mäh, nej - jag vill inte ha någon dörrvakt! :( Jag har inga höga krav inte, bara jag får Oskar. Han behöver inte dyka upp i dörren med en ros mellan tänderna, och vi måste in låtsas det heller. Och nej, jag är inte besviken för att Oskar inte é någon riktig karl, han är ju min lilla pöjk :D Dessutom lånar jag gärna hans byxor, för du vet, jag behöver inget korvskinn ;) Och jag är ju alfahannen i vårt förhållande, så det gör inget!



Varför tveka? Bara att tuta och köra ju om man är en utav kungarna av spott! Vad kan stoppa en liksom? :O Säg ja Daniel, kör nu, han gör, han gör, han gör sin grej! ;D Vi tvingar honom, och sen sitter jag och Oskar i publiken och hejar :) Perfekt om du frågar mig!



Nej, jag menar 120% säker på att du menade Oskar! Jag slant på siffertangenterna, ska du veta.



P.S. Jaha, snåla jävel! Men om jag får lite av spottet så blir den ju ovärderlig, så då passar det finfint :) D.S.



SV 3: Sounds like true love. Och du verkar inte heller ha några höga krav? ;) Asså, jag har inget emot att bara vara jag och Oskar nu för idag, och jag ska låta han älska mig, spöa mig (det skulle han ju ändå aldrig göra, även om jag lät honom) och vi kan bara dricka varm choklad. Eller bara fånga såpbubbler, bara säga helt fel sak eller helt enkelt ta en promenad. You heard me - DET HAR JAG INGENTING EMOT, hör du det dumma pöjk? :( Vad spelar det för roll om det är 13 år mellan oss, jag är mognare än dem flesta, I promise! Även om det kanske inte märks i dem här störda kommentarerna ..



SV 231331822: Neeeeej, för jag är säker på att OSKAR är världens finaste!

2011-01-26 @ 22:50:54
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Linnea

SV: Jaa, jag med! Låten är alldeles underbar! Men det känns som om man inte kan lyssna på hans låtar för mycket, dom är ändå hur bra som helst!

2011-01-26 @ 23:40:39
URL: http://linnealundiin.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: