What team? WILDCATS

Öh nej? Jag tittar inte alls på High School Musical i min ensamhet. Knappast.


Postat av: Elin

SV: Ja :(



SV 1: NEJ, OSKAR ÄR! <3



SV 2: Oh no, you didn't .. Nu får jag men för livet :( :( :( Närå, haha. Men han var ju Boobi, en kort tjockis som lekte med barkbåtar, hans liv var som hämtat ur Peter Lemarclåtar. Jag hakar bara på trenden ;) Mobba oss inte!



SV 3: FRÅÅN OCH MED NUUU, dudududuuduudududu (musiken), FRÅN OCH MED DUUUU, duduudududduuududuudu (mer musik) :D



-----------------------



SV 1: Okej då, SKITMYCKET AWESOME! :)



SV 2: Det var ju du som började med Greta och Hans, don't blame me! :o Häxan och Hans då? ._.



SV 3: Ja, det gör vi. Eller inte :D



SV 4: Neeeeej, Oskar har inga big mama lips :O Han är perfeeekt <3 Nä, det är det inte :( Rosor är vackra blommor och bajs.. det är bajs.



SV 9237749249437922949290: I believe I can flyyyy!

2011-01-28 @ 23:41:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV 1: Nej, OSKAR!



Sv 2: Ne, han har muskler :3

Hahahah vet inte, jag är för upptagen med att se och lyssna på Oskar än att tänka, så .. Det blev som det blev xD

Han var fäst vid kulor redan då ;) Asså, det där kan misstolkas men visst ..



Sv 3: Från och med då, från och med duuu

Somliga ljus brinner aldrig ut (8)

Jag med :')



----------

(Hoppar över några svar denna gång xD)



Sv 2: Ja, det var du :( HAHA OH NO! Verkligen inte! Vad tror du om mig? Att jag är någon manshatare? :o



SV 3: Den lilla staden fick knappt ett förvääääl

När andra nöjde sig sprang hon ivääg

Hennes ord var ett laddat geväär

Och hon sköt på framtida besvääär

Hon hade guld nog bygga ett berg, bygga ett berg

Men lilla rosen hon saknade färg, saknade färg

Du är bäst nu men du var bättre förr

Våra brister gör oss till människor

2011-01-29 @ 00:03:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Sara

De filmerna är mys :D

2011-01-29 @ 00:09:44
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jag håller med om alla kommentarer. Snook äger, Daniel är söt nån video (Oskar med, hallå!) osv osv osv. Tills vi kommer till Såpbubbler-videon. Exakt, VAD HÅLLER PÖJKEN PÅ MED? :( Inte okej!



Och jag antar att du också fick ett liknande anfall, fast av den andra sorten. Alltså ett "måste-kommentera-allt-som-har-med-Daniel-att-göra"-anfall?

2011-01-29 @ 00:09:46
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jag meeeeeeeeed! Vill se både Oskar och Daniel :( Två flugor i en smäll liksom. Dessutom snackar en massa om att dem hoppas på en låt tillsammans, HUR GRYMT VORE INTE DET?



Men aa.. Kanske inte kan åka :(

2011-01-29 @ 00:11:47
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV 1: OSKAR!



SV 2: Yeees, mr muscle! Och det gillar vi :3

Han blev gangster och grejer asså, cool kille! Du vet, man packar pistol som man packar en bil där han bor. Då är det illa!



SV 3: Vadå, så det står Oskar och Hans på hans dörr? :( Nu blir jag besviken.



--------



SV 2: Men du sa att Greta inte gick för då blir det typ.. Inavel? xD Och det finns ingen annan i storyn. Så wtf, varför snackar vi ens om Hans och Greta? Jag har tappat den röda tråden, känner jag.



---------



SV: Varför är han äcklig? Blandar ihop alla kommentarer .. Aja, hur som helst - INTE ÄCKLIG :(



---------



SV: HAHAHA, vad säger du? Frillorna är grymma ju ;) Närå, haha! Omg, dör av garv när jag ser videon xD

Jaha, men jag kanske gillar dirty people. Duuh! (Okej, vad normalt det där lät! Inte alls perverst eller så .. )



Daniel David John Adams-Ray, låter det bekant?



---------



SV: Säkert inte jag heller :( Men jag viiiiiiiiiiiiiiiiiill! Jag ska fan tvinga min syrra och pappa!

2011-01-29 @ 00:33:49
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Nej, han är inte schizo :(



SV 2: Sounds good!



SV 3: Men det gjorde han ju inte, det borde väl ha synts på videon då? Tänk lite, för guds skull ;)



SV 4: Vad hände med Daniels spott då? Va, va, va? Han är väl minst lika dirty han! So don't blame it all on Oskar, it's not fair :(



----------



Om det är någon som är schizo så tippar jag på att det är du, som inte minns din egen mans namn! :O

2011-01-29 @ 00:47:33
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: