Jag är på gång

Okej. Jag har tråkigt så jag loggade in här. Jag vill göra nåt. Åt den här bloggen alltså.
Designen måste fixas, uppenbarligen. SÅRI ELON!

Får se om jag orkar göra något själv eller om jag hittar någon som kan hjälpa mig.
Och sen då. Jag är trött på att skriva om mitt liv. För, let's get real, mitt liv är inte intressant alls.
Så jag tänker dedikera den här bloggen till något som är intressant. Musik. När jag säger musik menar jag ALL MUSIK. Eller i alla fall all musik jag är intresserad av och det är rätt mycket. Japp. Vi får se om jag kommer någonstans med det här. Mest troligt inte. MEN, jag kan ju alltid ge det ett försök!


Ändrade planer. Ni kommer i fortsättningen hitta mig här: http://ravingmad.blogg.se/
Där bloggar jag om ja, musik helt enkelt. Ni är välkomna att titta in!

Postat av: Annie

Hej! Var gärna med i "MÅNADENS BLOGG" tävlingen på min blogg! Och kanske få fler läsare. För mer information gå till min blogg.



Kram!

2011-07-08 @ 12:33:40
URL: http://panniies.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: