Även fast det regnar här i Stockholm idag

Kom precis innanför dörren.
Det regnar och blåser ute. Jättemycket.
Jag och syrran ska ha tacofest. Jättegott.
Vad gör ni ikväll?


Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; nu är dagens bloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom, om inte så finns det en ny chans igen :)

2011-03-10 @ 18:18:00
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jag är FÖR cool för hatt. Coolaste katten i långa landet falukorv!



---



SV: Sluta mobbas :(



---



FÖRVANDLA MITT FLOW, DET HANDLAR OM SOUL

I KULISSEN STÅR JAG SNART OCH SKRIKER "HONEY I'M HOME"

SÅ BLANDA UPP EN COCKTAIL, JAG ORDNAR DET HÄR

REPRESENTERAR SCENEN FÖR FOLKET, JAG LOVAR OCH SVÄR



---



KOMMENTAR 1:



SV: Hahaha så är det ja ;)



---



(Pangade tetrapak, snurra flaskan med heta brudar, räknade pengar i bugg, hustlade cash och samlade burkar, blev pimp numero uno när jag la handen på rumpaaan!)



---



SV: "Jag vet, Puh, jag vet .. "



SV: Joooorååååå! Säg inte så, tigern <3

SV2: Jeetttesöööt. Haha du med verkar det som! Skit i Daniel och gift dig med ryssen istället ;)



---



Nån gång. Aldrig. Någonsin.



---



Aa, finns här för dig ;)



---



NEJ, det är inte kul :(



---



Ahaa, på så vis va!

Eller hur! Du har sämst humor, Maggio.



---



UPP ÅÅÅ HOPPA NU, SITTER DU BLIR DU JU TJOCK Å FUL! SVETTAS, TA ETT EXTRA PASS, SITTER DU KOMMER DIN RUMPA VÄXA FAST!



---



(Okej, vad skönt <3)



---



KOMMENTAR 2:



Aa, det gör jag. Jobbigt att alltid vara lite bättre än alla andra ;)

13 dagar, 6 timmar, 30 minuter och 59 sekunder! <3

2011-03-10 @ 18:28:48
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Svar: Mohahahaha..eller hur är det kvinnornas dag så är det ;) då är allt vårat :D!

Men vad kul om det skulle vara så..hihi :P



Ja min dag har varit toppen, hoppas din varit det med! :)

2011-03-10 @ 19:32:09
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- ingen aning du !

2011-03-10 @ 19:49:04
URL: http://dajeroma.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: