Det kommer dagar då det kommer kännas svårt

Idag har varit en riktig skitdag. Jag har mått skit. Jag har skakat. Jag har haft svårt att andas. Jag har gråtit. Jag har haft panik. Men nu har det lugnat ner sig. De senaste timmarna har jag försökt lugna ner mig. Försökt att vara lite positiv. För även om idag har varit en skitdag, så är den inte bara skit. För idag är det exakt en vecka kvar. En ynka vecka tills jag får se min Gud igen. Bara tanken av det får mig att le. Om en vecka, vid den här tiden, kommer jag stå där förväntansfull. Så glad att jag nästan spricker. Otålig, nervös och helt jävla cplycklig. Då jäklar. Som jag längtar. Det går inte att beskriva med ord.


Postat av: rebecka

sv; men du har ju ändå en iphone. :))



så kul!!! var ska du se honom? :D

2011-03-17 @ 20:14:00
URL: http://novemberhimlen.webblogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

Hoppas du mår bättre! Jag letade efter nått roligt må-bättre-klipp på youtube men jag hittade bara nån flummig Snook-intervju där Daniel flummar ut och säger att meningen med livet är kärlek, kvinnor och vänner haha. Vänta, vill du se? Har jag sagt för mycket? http://www.youtube.com/watch?v=c84_A0F7urY&feature=related (dåligt ljud dock)



sv: jag vet. Det är det som är så himla sorgligt. Oskar själv har inte insett det. Killar är ju mentalt fyra år yngre än oss, så han behöver lite tid att inse att vi är själsfränder.



Ojoj, jag ska sjunga det finaste jag kan. Vilken tur att ni har det nästa vecka för min röst kraxar som en kråksång. Vilken låt vill ni höra? Å blir en espressomaskin bra i bröllopspresent?



Haha jo se den! Men man blir rädd, den är psykiskt skrämmande, man vet inte vad som är verkligt eller inte, och inte stackars Natalie Portman heller.



Som D-kändis kan jag hjälpa dig upp från Ö till K. Sen till D som mig. Vi tar det sakta men säkert :)



Jag gör en låt som heter nått så fint som Din pappas mammas mosters kusins mamma! Se vad han säger då, pojkstackarn!



Naw, ser fram emot att han kommer hem till mig med taxichaffis-skägg, dreads, tittar på mig med charmiga sepeögat och säger:

"Förlåt"

"Förlåt?"

"Jag har varit dum"

"Ja, Oskar det har du"

"Men jag skrev en låt till dig. FFFA."

Å så sjunger han den och mitt hjärta smälter och sen så är vi sams igen. Och sen tar han mig till Bahamas. Kaching! Men tills dess... så är han dum.



Waggio!

2011-03-17 @ 20:18:08
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: tasha

men lilla söta rara du <3 inte ska du vara ledsen och gråta? då blir ju JAG ledsen. ät lite glass/choklad och se på film tycker jag! hoppas allt ordnar sig, puss puss puss <3

2011-03-17 @ 20:35:59
URL: http://ellohell.blogg.se/
Postat av: Matilda :)

Svar: Jajamen jag sökte förra året ;) Hur nervös som helst var jag då, så kommer nog gå bättre i år. :)



Åh vad bra tjejen! Ja fredagar är verkligen toppen dagar, jag håller tummarna för dig så att det löser sig! :D



Ja håller med, idioterna ska man strunta i och fokusera på de bra människorna sådana som oss! Man ska inte slösa sin tid på elaka och falska människor när man istället kan ha roligt ;)

2011-03-17 @ 20:40:56
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: Men gud, tack så jättemycket! Superkul att höra :D

kram!

2011-03-17 @ 21:14:45
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/
Postat av: Felicia

USh obehagligt,.. hppas det är bättre ÅH DU SKA SE DANIEL IGEn!!!



SV: jag ÄLSKAR att du kommenterar :D jag är bara seg när jag har broootttttom att svara xD



Jag kommer och lagar mat ;)



PUSS NATTI

2011-03-17 @ 22:07:09
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Josefine - fotoblogg

Varför är det en riktig skitdag? :o



- Tack gode gud att det finns människor som jag. Du hjälpte mig en hel del med din långa text ;) Jag har besultat mig för att välja Engelska B :D

2011-03-17 @ 22:24:07
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/
Postat av: madde

sv: hihi, nice. Får göra det någongång sedan då(A) Inte så mycket du direkt, finns inte så mycket att göra nu vid den här tiden... ska lägga mig i sängen och se på lite huset fullt innan jag kolar, själv då?



Usch då, det var inte kul:/ Ibland har man en sådan där jävla dag då precis ALLT går fel(A) ♥

2011-03-17 @ 22:46:42
URL: http://lifeaccordingtomem.blogg.se/
Postat av: Elin

SV: Jaså! Det är hon som hackar sig in i mitt huvud och får låtarna att fastna. Inte mitt fel!



--------



SV: Men nej, han kissar inte :( På toan i så fall!!!



---



SV: Juste, så var det ju.. Vi har baaaraaa varaaaandraaa, vi har baaaraa varandra (8)



---



SV: Så är det ja!



---



SV: Ohjaaaa, massa små Kihlen-bebisar!



SV2: Japp, it makes me hiiiigh ;)



---



SV: Jaså, duktig kille jaow! Vet sin plats - i garderoben!



---



SV: Det där får mig att tänka på Nicky Stockhooolm jaow.

HON VET INTE VAD HON KÄNNER FÖR, KÄNNER FÖR



---



SV: Han har en lugnande effekt, visst? Brukar bli så när man är meant to be :)

2011-03-17 @ 23:04:13
URL: http://geniet.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: