Ser ut som Catwoman

Tjeena! Åh måste bara berätta hur glad jag är över att jag kom upp imorse. Ställde klockan på 07:00, vaknade men somnade om. 20 över vaknade jag och flög upp ur sängen. Alltså det var helt klart värt att gå upp en timme tidigare.
Daniel var så söt och fin, som alltid.
Åh fan vad jag längtar. Inte lång tid kvar nu! Skolan rullade väl på som vanligt,
hade idrott. Lite pinsamt att vi bara körde badminton och att jag var helt slut efteråt. Vältränad much. Nej men snart så,
jag kommer va så fit! Ska börja på Friskis&Svettis, köra lite kenyansk folkdans. Jambo jambo rafiti. I ett leopardmönstrat kroppsfodral från Lidl och en lila scarf. Vänta ni bara. Jag ska allt visa er.



Postat av: Susanne Holm

Jag med!!

2011-03-21 @ 17:41:08
Postat av: Fröken Ankarstav

HAHAHA!

Jag har fixat lokal nu, så ta med Daniel så KÖR VI!! Jambo jambo rafiki!!

2011-03-21 @ 20:36:36
URL: http://ankarstav.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: