Till alla ladies där ute aka me

Fyfan alltså. Sitter ute i solen med en massa papper och datorn i knät. Fick en kommentar av Elon: MADDE MADDE MADDE LILLA LADY PÅ THE VOICE NUNUNUNU! Jag flög upp, slängde (läs la försiktigt men ändå bestämt) ner datorn, slängde papprena och kutade in i bara strumplästen. In i köket, på med radion, byta kanal, skruva upp volymen. Hörde bara sisådär 30 sekunder, men det var så värt det ♥ Fast nu är mina strumpor blöta och fötterna fulla av stickor. Men jag är glad!

Postat av: Matilda :)

Älskar tillfällena då man slår på radion och dom spelar ens favvolåt, då är hela dagen gjord! ;)



Svar: Ja den är jättefin! Galet svår att pricka tonerna i bara men jaja det ska gå ;) never give up!

Hihi men åh vad glad jag blir tjejen! :D Tusen taack jag ska göra allt så jag verkligen kommer dit! :D

2011-03-20 @ 12:45:17
URL: http://busigatildis.blogg.se/
Postat av: angelica

(förlåt för jätte sent svar)

sv: idag mår jag bara bra, solen skiner!

själv då? :)

2011-03-20 @ 13:06:47
URL: http://aaangelicaaa.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

Är det hans nya singel? GILLA!! Han borde göra en video!



Sv: en till sak vi har gemensamt. Partille låter ju som det ligger norrut. inte i göteborg alls. Det kan låta norskt också, om man säger det på norska :)



haha ja så var det säkerligen, eller så var det så att han saknade mig redan då, han visste att det skulle bli vi men att han skulle klanta sig. Alltså är det han som vet vart jag jobbar och handlar, vart jag tar bussen och vart jag gömmer mig. Nu blev jag liiiite rädd. och arg. Why Oskar why?



Väldigt kungligt!! Do it, jag har blå sprayfärg, får man haka? Alltså jag kan rita ett hjärta efter din signatur :)



Ärligt talat är jag trött på att han går runt och surar. Jag tror det delvis har att göra med att han slutat röka, men nån måtta får det väl vara?! Haha han kanske kan skylla på en flaska i huvet nu, men snart får han en flaska av mig och ja, då kan han inte skriva en låt om det.



han är inte känslosam. han har sagt det själv. bla här: http://cafe.se/jag-far-sakert-40-facebookmail-om-dagen/ men det kan jag ta. det och alla facebookmail. och att han surar över den där lägenheten. men ändå.



Åh men bra All day love it is. Jag ska prata med Salem. Tror Sami kan spela bastuba också :) finare bröllop kommer man få leta efter!! Jag ska kriga för att fånga brudbuketten HAHA



Vi får se, han brukar ta hand om mig när jag e sjuk, men nu.. ingenting. inte ens ett krya på dig. fast han har ju tydligen tappat mitt nummer sen hans iphone badade i somras. han skyller på det iallafall. Jag vill innerligt ta på mig lidl-fodralen och hoppa allt vad jag kan och bli ultramycket vältränad. Oj vad han kommer ångra sig!! Speciellt när han ser mina blommiga dr martens. Då kommer han veta att jag är hans soul mate <3

2011-03-20 @ 13:18:39
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Felicia

det är SÅÅÅÅÅÅ mkt mer värt att höra låtarna på radion än på datorn, skruvar upp jag med :D hahah



SV: JA OM DEN Är!1!!!!



Ohh jaaaah ;D



PUSS

2011-03-20 @ 13:21:00
URL: http://fjaelkis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: