Snart lättar molnen som du målat på himlen min

Morning people! Sovit gott? Själv har jag sovit som en jävla sten. Vaknade vid 11, men gick inte upp förrän en timme senare. Ska alldeles snart iväg på bio, måste bara klä på mig lite och sånt. Fast det där var ljug, har redan kläder på mig. Men sminka måste jag göra. Sen rullar jag!
Ska ta och utnyttja biobiljetterna jag vann, till filmen Hotell Gyllene Knorren. Gillade julkalendern, så har rätt så höga förväntningar! Fan alltså, det här drar ner min sociala status så jäkla mycket. Jag lovar att jag är cool!
Och så töntig är väl inte filmen, den är snarare söt och gullig? Jag menar, det är en gris med som heter Pyret!
Om det inte är gulligt så vet jag inte vad.

See ya later dudes! Hoppas ni har en mikket bra tisdag! :)

Postat av: Josefine - fotoblogg

Den där filmen verkar inte så bra ^^

2011-03-01 @ 13:33:07
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: