På Söder?

Jag kände att min vän Eveluna behövde öva lite inför torsdag. Förbereda sig liksom. Därför bestämde jag mig för att göra ett litet Danieltest åt henne. Litet är nog fel ord. Got a little carried away. Eller rätt så mycket. Högskoleprovet kan slänga sig i väggen! Kan för övrigt berätta att hon fick godkänt, men det knappt. Så ett omprov är nödvändigt.
So she better be studying right now!


Om någon skulle vara intresserad av att göra testet är det bara att mejla!

Postat av: Elin

Jag vill göra provet sa jag juuu!

2011-03-22 @ 22:12:12
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

Haha vilsen på Söder = klockrent. Jag tror jag skulle slå hennes poäng lätt alltså :)

2011-03-22 @ 22:31:25
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Fröken Ankarstav

sv: haha jag vet iallafall att han var vilse på vasastan, för det är där han cyklar runt, untz untz!



haha nej det går inte ihop. han tar aldrig av sin sin jädra skinnjacka alltså. så det måste vara någon annan!



Ja huggare är bra, eller så ger jag dom ett slag i magen, jag har tränat på det. Flera spam om dagen - få ett slag i magen.



Jag var tvungen att kolla upp det. Det är ju samma småflickor som skriver på Daniels sida om att de stått utanför Lagom och väntat på honom. Så jag antar att de ska göra samma sak. För Oskar vet inget om det iallafall, jag frågade. Så nu går han runt och är vaksam.. nått med spybar tydligen, hör jag nu. Men han går till Berns istället :)



ps haha TACK!! Jag menade det verkligen också!

ps 2 om jag ser en sån där affisch, så ska jag riva ner den åt dig, lovar och svär!! :)

2011-03-22 @ 23:10:15
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Blogglös vid namn Hanna :)

Vill gärna ha det, mejla till mig. Skitkul ju! :D Tror nog jag slår hennes poäng jag med, haha.. ;)

2011-03-23 @ 17:24:58
Postat av: Felicia

JAAAAAAGGG VILL JU GÖÖÖÖRRAAA PROVEEEEEET!!!!!!!



PUUUUUSSS

2011-03-23 @ 20:14:19
URL: http://fjaelkis.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: