Choklad gör mig glad

Jag vill helst inte ens kommentera kvällens Melodifestival. Det mesta var bara blah. Just nu sitter jag i min sköna säng, lyssnar på Veronica Maggio (förlåt Elon!) och surfar runt på webben. Jag vet att det där sista lät otroligt coolt. Men det är sån jag är, det borde ni veta vid det här laget. Den coolast katten i det långa landet falukorv raawr! Ska alldeles strax börja kalasa på min colaburk och min goa choklad som mamma hade med sig hem! Fick även ett gulligt ljus som står i mitt fönster och lyser hemtrevligt. Om någon vill veta så är SCHWAMMKOPF-chokladen ifrån Lidl, för bara 9.90! Kvalitetschoklad for sure.



Postat av: MADDE

SVAR: aa, vet!! :)

2011-03-05 @ 22:42:12
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Postat av: Anette

Melodifestivalen var skit! Lägg ner skiten!



sv: haha sand var gott när man var fem år, inte nu längre. Det knastrar mellan tänderna med lite dillsmak ungefär, not nice!



Haha jag vet, tänk om det gör det?! Jag läste i en intervju att han hade en kniv i en plastpåse, gick runt och svingade med påsen och fick kniven i benet!! Men lika barn leka bäst. Nu snackar vi matchmaking på hög nivå!

Haha åh vad gulligt, mitt första fan! Yes yes yes :)



Waggio! (jag ska joina honom, så han blir nervös på förhand över att jag är extremt vältränad haha)

2011-03-05 @ 23:00:34
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: Elin

Mhmm, you better be sorry Maddäh!



-----



SV: HÄR ÄR JAG, MIN BÄSTA BILD

UR MIN BÄSTA VINKEL, SOM EN VÄSTERNFILM

SÖMNDRUCKEN LUKTAR ALLTID GOTT I MUNNEN

ENSAM ÄNDÅ SYNLIGT ÄLSKAD, OM ÄN YTLIGT

NÄR JAG DRÖMMER SER JAG TOPPEN AV ETT ISBERG

NÄR JAG VAKNAR VET JAG KNAPPT VAD DET BETYDER

VI HAR ALDRIG SETTS PÅ RIKTIGT, VET DU VAD?

JAG BRYR MIG INTE, JAG ÄR KÄR I BILDEN AV DIG

INTE I DIG



Jaså du, vad var det för fel på den förra då? :(



----



DU SOM HAR VÄNTAT, VÄÄNTA HÅÅÅLL UUUT! Jag var tvungen att citera Maggio där, ja .. Som du sa, hon är överallt.



SV: Ja, det har du rätt i! Sjunga och dansa kan han också, och hans pappa Simon är ju rätt cool han med.



Jo, jag vet. Det blir ju lätt så när man är lite smartare och lite bättre än alla andra. Jag är ett geni, du är ett underbarn .. Då är det lätt hänt, vettu!



Nepp, inga råttor i studion .. Jag kan ju alltid rida på Oskars rygg, oh yeah! Bästa platsen ever!



Ohja, det kittlade dödskönt i kistan! ;) Såsen fick bra betyg av både mig och Oskar!

2011-03-05 @ 23:03:25
URL: http://geniet.blogg.se/
Postat av: Twiggy

Tack sötan. Hittade det perfekta Mavalas's -Miami, såg det på en sådan där färgkarta, men jag kunde inte hitta det:( så himlans deppig är jag:(

2011-03-05 @ 23:22:52
URL: http://twiggyrosablingbling.blogg.se/
Postat av: Anette

sv: tackar och bockar!



Hahaha jag skrattade rakt ut när jag läste det. Väldigt klantigt! Jag ser till så att inga motorsågar, knivar eller andra vassa föremål är i närheten av våra barn!

Haha världsstjärna var att ta i, men tack för att du tror på mig! :) Snarare mer en bild på mig och min klantiga sepeögda men ack så snygga man på finest.se, då kan du säga att du känner mig bättre än bäst och därmed känner honom och då kommer alla dina nära och kära vilja ta på dig!!



Waggio (bäst för honom att han inte gör det. It's on!)

2011-03-05 @ 23:37:45
URL: http://ankarstav.blogg.se/
Postat av: cindiie

vad är det för något ? haha :P

2011-03-06 @ 00:34:26
URL: http://ladybui.blogg.se/
Postat av: cindiie

jaha det är chocolad va? :O ser ut som något annat xD

2011-03-06 @ 00:35:15
URL: http://ladybui.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: