00.33

Filmen är alltså slut nu...asso gud vad bra den var :) Verkligen jätte härlig och söt, och riktigt rolig vid vissa ställen.
Och sen så var den jätte bra gjord, med allt vatten och ja...asso verkligen jätte bra :D Bättre än vad jag hade hoppats på.
Haha verkligen en sån film som man blir glad av, jag gillade den starkt ;) Men det är bara vad jag tycker ^^
Klockan närmarsig långsamt ett, men känner inte riktigt för att sova, inte än iaf. Funderar att se på nån annan film, det var verkligen länge sen jag bara låg i sängen och kollade på film, asso verkligen kollade...har varit så upptagen och stressad. Det är så skönt med lov, nu kan jag verkligen sakta ner och göra allt jag vill göra. Vilket i mitt fall är så lite som möjligt ;)

Men ska iaf gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och slå på nån film :) Vet inte riktigt än vilken jag ska se...
det står mellan The perfect man, just my luck och Yours, Mine & Ours. Spelar egentligen ingen större roll vilken jag väljer, har sett alla tre typ tusen gånger haha. Vi får se ;)
Skriver mer imorgon,
Sov gott!

puss&kram
Madde
       
Vilken tycker du? :)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: