Dammit this feels too right


Tjenare alla små tomtar :D

Idag har det verkligen varit ett riktigt pissväder..uschusch inge kul alls! Var på livrustkammaren med klassen, profildag. Idag skulle vi alltså ha jobbat med engelska hela dan eftersom vi är en språkklass, men det vart typ en 30 minuters gudidad tur på engelska och sen åkte vi hem. Har varit så himla trött hela dagen :O Sov typ på tåget hem hihii ^^ Måste verkligen gå och lägga mig tidigare idag! Och så måste jag plugga till musikprovet som är imorgon "/ Och sen så är det jue Desperate Housewives 21.00 och det måste jag jue se :D Så mkt att göra och så lite tid. Det är skit mkt i skolan just nu oxå, nästa fredag sätts jue de preliminära betygen. Asso jag har verkligen försökt att göra bättre ifrån mig den här terminen. Fast iof så är nog allt bättre än den förra....

Idag är det ännu en dag närmare julafton :D Längtar.... Måste jue köpa julklappar snart. Hm..det är alltid så svårt att veta vad andra önskar sig i julklapp, man vill jue lixom köpa nåt som inte uppskattas haha :P
Själv brukar jag vara ganska duktig på att skriva önskelista, men i år har jag ingen aning om vad jag önskar mig. Har jue lixom allt redan , haha okej inte allt kanske, men allt jag behöver :) Men det blir väl det vanliga, presentkort är jue alltid bra :) Och så självklart önskar jag mig en vit jul :D Men det kmr nog inte hända om jag känner vårt lands klimat rätt haha.
Julklappar behöver jue inte alls vara dyra. Det är jue tanken som räknas. Själv skulle jag bli väldigt glad över att få en kram :) Så nu vet ni på ett ungefär vad som finns på min önskelista. Ifall ni skulle få lust att ge mig nåt hah (A)
Vad önskar du dig ? :)

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: