^^,

Hoppas alla har haft en härlig julafton :)
Hann inte riktigt skriva igår, eller om jag ska vara ärlig så orkade jag inte. Men gråt inte, för nu skriver jag ;D
Min jul da:
Vaknade halv elva, tror jag iaf, och gick upp och åt frukost med de andra. För er som inte vet vilka de andra är, så ska jag berätta det för er. De andra = Pappa, Malin, Ellinor, Josefine, Simon, Emily och lilla Oliver. Det var nog alla ;)


Lilla Oliver leker tomte, medans Emily leker Leona Lewis ;)

Efter frukosten öppnade vi julklappar, fick nagellack, ett svart linne, örhängen, godis, Björn Borg trosor och presentkort, 500 på Gina Tricot och 850 i Farsta Centrum. Så imorgon ska vi åka till Farsta och handla lite :)
Efter the julklapps var det bara att hoppa in i duschen och göra sig i ordning. Var tvungen att göra en massa saker, kommer inte riktigt ihåg vad det var men iaf, och vid typ två var alla klara. In i bilen, mot Vendelsö. Vi firade hemma hos Malins lillasyster och hennes familj och några till....allt som allt var vi 19 pers, Oliver included. Till en början var det ganska skrikigt, eller det var det typ hela kvällen, alla småbarn you know. Efter Kalle Anka och en liten bit av Kan Du Vissla Johanna, var det dags för mat. Julbord rättare sagt. Vid åtta typ kom "tomten", helt meningslöst egentligen, det var bara en som trodde att han var riktig, men vad är väl en jul utan tomte. När den lite för fulla tomten begav sig ut i mörkret öppnades det flera julklappar och alla pratade onödigt högt. Pappa, som hade feber och var allmänt trött, jag, Ellinor och Josse tröttnade och fick skjuts hem av Malin. Väl hemma satt jag i sängen, åt godis och tittade på Björn Gustafssons dvd, Ett livsverk, som jag också fått i julklapp :)

Så nu var den julen över, ett helt år kvar tills nästa, kan knappt vänta.
Idag sov jag till närmare tolv och stannade i sängen tills tre. Spelade lite Guitar Hero och nu sitter jag här, lyssnande på musik as usual.
Kollar nog på nån film ikväll, det är det absolut bästa med julen, alla mysiga filmer som visas på tv :)
Nu ska jag gå ner och äta middag,
Ha en fortsatt bra kväll!

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: