God Jul....eller vänta

Lite för tidigt kanske? Haha ;)
Eftersom jag är med pappa på julafton så har vi firat "lilljulafton" med mamma idag :D
Vaknade runt 10 kanske av att mamma och Josse kom in i rummet och tände lampan. Fick en bok, 200kr i presentkort på bio, en T-shirt och choklad i julstrumpan och sen direkt efter var jag tvungen att gå upp och äta frukost fastän jag fortfarande var asleep. Sen åkte jag och mamma till Handen och köpte lite julklappar, asso seriöst varenda jävel kommer på att man måste köpa julklappar bara några dagar innan jul, så det är extremt mycket folk överallt. Efter typ en och en halvtimme var vi klar och åkte hem igen. Hemma städade jag och hittade min Ipod :D

Så passade på att fylla den med musik och sen var jag tvungen att duscha, sminka mig och klä på mig. Runt fem kanske var jag helt klar. Då skulle vi klä granen och därefter äta lite julmat. Sen var det dags för ännu mera julklappar. Fick den rosa kameran jag önskat mig och Björn Borg trosorna :D TACK TOMTEN ^^
Nu sitter jag här vid datorn och tråkar. Är trött fast ändå inte, det är lite jobbigt :/
Imorgon söndag ska jag bara titta på film och läsa. Juste läsa haha :D


Men nu ska jag fortsätta att leta efter något roligt på nätet ;) Och lyssna på musik ofc.


Jesse McCartney - How Do You Sleep



puuussss&kraaaaaam
Madde

Trött någon?



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: