Helluuu

Heeeeeeeej :D
Lördag idag, eller snarare igår eftersom klockan är efter tolv (A)
Men aja, min lördag da:
Vaknade vid typ elva kanske av att Millas dumma mobil ringde, twice. Så då gick vi upp och kollade på film, Mitt liv som popstjärna (man är väl cool) ;D Runt två var vi någorlunda klara och begav oss till Trollbäckens IP. Där fick vi vänta på bussen i nästan hela 30 minuter :O Sen tog vi tåget från Handen till Vh. Hemma i Vh kom jag på att det var vääldigt längesen jag träffade Olivia, så jag bestämde mig för att åka tillbaka till Trollbäcken ;) Jag duschade och tog tåget till Handen vid typ fem. Väl framme mötte jag upp mamma och så åkte vi hem. Hemma åt vi pizza, orkar inte berätta om den lilla "incident" jag och min kära moder råkade ut för ;) Efter pizzan, det var runt sju kanske, ringde jag Olivia. Stackarn hade skadat foten på fotbollen och kunde knappt gå, så jag gick hem till henne :) Vid tio ungefär gick jag hem, och sen dess har jag suttit vid datorn. Haha Sara försökte övertyga mig om att filmen Låt den rätte komma in inte alls är äcklig, utan bra. Det gick väl inge vidare...tror inte att jag kommer se den iaf :D

Min fina tröja från Monki


Men ska nog sova snart, eller snart och snart, om nån timme rättare sagt :D Ska till Vh igen imorgon, himla åkande fram och tillbaka det blev den här helgen haha.

Ha det gott, igelkott!

puss&kram
Madde

Postat av: camilla

haha xD den blusen känner man igen ;) Låter som en toppen då:D haha vi är de coolaste ju :D

2008-12-14 @ 01:06:36


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: