LOV

Yay nu är det jullov :D Guud så skönt haha :)
Var i klasrummet halv tio och 55 minuter senare slutade vi ;) Man fick julmust och betyg, två MVG haha. Fast det är iof bra eftersom jag inte trott att jag skulle få något alls :P Nu sitter jag hemma hos pappa i vh och tittar på det tråkiga vädret. Var är snön? :O Det är jue bara 5 dagar, juste 5 dagar!, kvar tills julafton och inte ens en liten snöflinga :(
Vid typ ett ska jag till Handen och handla de sista julklapparna ;) Sen ikväll ska jag bara njuta av lovet :)
Imorgon lördag är det lilljulafton hemma hos mamma, så antar att vi ska baka julgodis idag :D Måste verkligen städa mitt rum också, det ser ut som jag vet inte vad.......
Jag har bestämtmig för en sak. Jag ska ha skrivit 100 blogginlägg innan året är slut ;) Det här är nummer 75, så får får skriva ganska flitigt om jag ska lyckas haha.
På julafton, som jag firar med pappa och hans familj det här året, ska jag till Vendelsö. Inte världens roligaste kanske. Det blir jag och en massa småbarn, som vanligt ;D
Ska nog läsa lite i boken nu, asso guud så bra den är :D Seriöst, den är helt underbar :)


Söta Rhino från filmen Bolt ÄLSKAR High School Musical ;)
puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: