Måndag

Heej alla sötnosar :)

Idag är det bara 9 dagar kvar till julafton. Bara 9 dagar!! Kan knappt fatta det, året har gått så himla fort, iaf hösten.
Var jue och handlade julklappar i fredags, men har fortfarande några kvar. Får väl ta och fixa dom när barnbidraget kommer. Ni vet väl vad man brukar säga? Bättre sent än aldrig haha ;o)

Igår söndag hmm....ritade jag haha :D OCh så spelade jag jungle buzz med Josse och Emily, till en början var det jag som ledde, ganska överlägset faktiskt, men efter ett tag tröttnade jag och hamnade på tredje plats haha (A)
Såg nån konstig film också som vi fått av farmor. Tror att den hette typ Playing Dangerous 2 och den var urgammal och jobbig :O Asso ni vet så där jobbig att man bara vill stänga av tvn haha. Såg Sanningens ögonblick också, alltid lika underhållande och hemskt :) Och vid tio så såg jag filmen på sexan, SGT.Bilko. Var väl inte så där jätte bra, men lite rolig var den :)

Dagen har väl inte varit så där jätte speciell...var grymt trött i morse, har haft migrän ända sen igår kväll "/ Skulle gissa att det beror på all stress....usch på lovet ska jag inte göra så mycket annat än att bara ta det lugnt. Guud vad skönt, längtar verkligen till på fredag :)
Nej nu måste jag snart duscha, om jag går och lägger mig med blött hår så blir det alldeles bubbligt och fult imorgon :S
Sen blir det nog CSI och Boston Tea Party senare ikväll :)

Ha det bra, och juste! Hoppas att det kommer snö till julafton :O Ingen riktig jul utan snö, enligt mig iaf :)

puss&kram
Madde

Haha vet att den här låten är några år gammal, men älskar den iaf :)

Wheatus - Teenage Dirtbag

Postat av: Sara

svar:haha så du Vill att den ska dö?;D

Ja skönt:)





ush 9 dagar?!:O Måste köpa julklappar:o

stackarn, har aldrig haft migrän :P

ofc att de måste vara snö på julafton!:D



2008-12-15 @ 22:05:39
URL: http://oneindependent.devote.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: