Söndag

Hejsan hoppsan (:

Jag medger att jag var lite sur igår,eller snarare tiiiidigt imorse haha ;D Men nu ska vi ändra på det!
Inget spännande som hänt idag, som vanligt då da. Vaknade inte förrän ett typ och gick upp två (;
Sen har jag suttit här och försökt lista ut vad jag ska skriva. Äh nåt kommer jag nog på :)
Såg lite på Harry Potter och Den Flammande Bägaren förut, dock på svenska "/ Precis när jag är påväg att byta kanal så dyker ett bekant ansikte upp på skärmen. Ansiktet tillhör ingen mindre än Robert Pattinson. Shit är det första jag tänker, han som spelar trollkarl i Harry Potter och dör i slutet, det är jue samma person som spelar vampyren Edward i Twilight :O Haha där ser man, man lär sig något nytt varje dag ;)
Gooood vad jag vill se Twilight :O :D Om den är ens hälften så bra som boken så...asso ja ni fattar haha :)
Måste packa lite snart, åker till mamma imorgon och sen på tisdag åker vi till stugan, Ljusdal, Hälsingland, Sverige ;)
Nej nu ska jag måla naglarna haha :)
Det var allt för nu,
Later

puss&kram
Madde




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: