Tssss

God kväll sötnosar ! :D
Idag är jag verkligen på ett superduper bra humör :D Har ingen aning vrf men det spelar ingen roll :) Det är kul att vara glad haha.
Här är mitt finfina halsband som är köpt från WWF :D



Sov en halvtimme för länge imorse, men det löste sig :) Och sen var det skola..inget kul där, som vanligt alltså ;)
Nu är jag äntligen hos mamma i Tyresö igen :D Guud vad jag har saknat min data, och säng :D Jaa usch livet är för härligt just nu :) Har nu hoppat i myskläder och sitter och lyssnar på lite musik och det är alltid kul :)
Jag vet att det var första advent igår, men idag har jag verkligen känt att julen närmar sig med  stormsteg. Julstjärnor i fönstren och tomtenissar, det enda som fattas är snön :O Får hoppas att den kmr tillbaka snart..ingen riktig jul utan snö jue :)

Idag fick man öppna första luckan på chokladkalendern ;)




Fröken Madeleine klädd i mys från topp till tå :)


puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: