Första Advent...

är det idag. Inte för att jag har nån riktig koll...sov till typ 12 (A) Så idag har jag inte gjort något särskilt, tittade lite på Life of Ryan på MTV och så har jag duschat och dammsugit rummet lite. Mitt golv var fullt av kulor från den där dumma pistolen kusinerna sprang omkring med igår. Såg på Horton för en stund sen oxå, den äger :D Det spelar ingen vad ni säger...jag älskar den :) Senare ikväll ska jag se Mamma mia haha :) Har redan sett den en gång, men det var asdålig kvalitét så ser den igen :)Just nu sitter jag här och passar lillebror, som sitter i sin gåstol och "åker" omkring. Kanske inte åker utan mer skriker ;)

puss&kram
Madde


Postat av: Susanne

Låter som en toppenhelg, med mkt händelse och folk, precis din cup of tea.. ; )glad att Robin är kvar förstår jag?! Drar ihop sig till finalen och eftersom jag kan se in i framtiden, så tyvärr.. Kevin vinner hela skiten!!!

Puss & Kram, see you!

2008-11-30 @ 20:00:54


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: