Hellu

Jag är hemskt lessen..jag vet att jag lovade att skriva mer i går kväll, men tyvärr blev det inte så. Hoppas att ni kan förlåta mig (A)

Om vi börjar med gårdagen: skola som vanligt, haha men ovanligt roligt var det :D Eller roligt och roligt...kanske mer åt det pinsamma hållet ;D Haha inte visste jag att Sara var en sådan tjuvlyssnare ;) :D
Till alla er som så gärna vill, men som inte kan förstå vad jag pratar om: Förlåt men ni skulle aldrig förstå :D
Menmen pinsamt som det var...hah jag är överraskad att det inte blev ännu pinsammare idag (;

Så idag da...skola..hade religionsprov :O gick väl inte sådär jääätte bra direkt..men jag kan med säkerhet säga att det blir ett G ;D Haha vad pinsamt det blir om jag inte ens får det...(A)
Fick tillbaka kemiprovet oxå..ett VG+ blev det dära..jag fattar inte riktigt de dära plusarna och minusarna....bestäm er för en bokstav bara så skulle allt bli såååå mkt lättare ;) På engelska uppsatsen fick jag iaf ett MVG-.
Hihi Camilla är allt rolig hon...:) Öhh... :D
På lördag ska jag alltså sova hos Milla :D Jippie :D Haha...men sen vet jag FORTFARANDE inte hur det blir med den dära filmkvällen...jag och Milla har lixom inte så stor kontroll över det hela (: Men kul om det blir av iaf :)

Nu ska jag skriva en dikt i svenskan...går inge vidare om jag ska vara ärlig. Men jag har jue heeela kvällen på mig ;)
Klockan 21.00 ska iaf jag se Grey's Anatomy :D Det är skoj :)

Juste, det SNÖAR :D :D :D :D
Kan livet bli bättre? Nej precis, skulle inte tro det :)

puss&kram
Madde

Postat av: Anonym

Haha tjuvlyssnare... det kallas NYFIKEN! :) så det så!

Åh! Vill också få så bra :( fick bara VG på kemin! :O på engelskan vet jag inte vad jag fick :p

Haha du ser ;) Det KOMMER bli kul ;)

jag blir BLÖT av snö..

2008-11-19 @ 17:23:59
URL: http://http:/oneindependent.devote.se
Postat av: Sara

2008-11-19 @ 17:26:05
URL: http://oneindependent.devote.se/
Postat av: Madde

Haha du kan kalla det vad du vill, men vi vet båda två vad du är ;)

Vadå Sara, VG e jue jätte bra! speciellt i kemi som e så knasigt (:

Njaa kul och kul...OM det blir av så kanske ;)

Snö är jue kul :) Fast inte sån där slask, utan det ska vara mysig snö :D

2008-11-19 @ 17:38:37
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: camilla

hahha snö är toppen :D älskar snö :D haha camilla är allt rolig hon, självklart är jag det :D ;)

2008-11-19 @ 21:16:17


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: