Måndag igen

Hejhej Hallå,
I'm back :D
Hoppas alla hade ett trevligt höstlov, för mig vart de mest sova men de e alltid skönt :)
Lovet är nu alltså slut och en ny skolvecka har börjat. Inget nytt där, samma gamla visa, försöker desperat hitta nya genvägar och gömställen hihi. Just nu sitter ja och lyssnar på min favorit Jesse :) Tröttnar aldrig!
Måndag idag da..hmm...inget speciellt på tv tyvärr, får väl sitta vid datan ist haha.
Nån annan som såg i Idol i fredags? Ja lovar, ja grät när han sa att Robin hängde löst, seriöst ja höll andan i säkert fem minuter (nästan iaf). Detta får absolut inte hända igen! Kom igen folk , skärp er nu! Stackars Robin...ja tyckte iaf att han var grym och snyggare än nånsin i sitt nyfärgade hår :)

Hare bra !

puss&kram
Madde


Alla har vi våra olika sätt att visa vår kärlek på, det här var mitt + mina röster :)






Och här var kvällens höjdpunkt ! Se och njut :)

Robin Bengtsson - När Vindarna Viskar Mitt Namn



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: