Måndag

Det var nu drygt en vecka sen ja skrev, de e ja väl medveten om, men deppa inte för nu e ja tillbaka :)
Var då hos pappa förrra veckan o där har vi inget trådlöst bredband, vilket är en av förklaringarna til att ja inte skrivit. Vill jue inte gärna sitta i hallen o skriva där alla andra e o snokar ;)
Så min vecka då da:
Pluggat extremt mkt, känns som om vi har prov varje dag! Sen skola heeela veckan o på fredagen var ja ute o gick med Milla :D Haha det var tok kallt jue ;) Lördag gjorde ja inget spec, söndag åkte vi o gratta farmor som hade fyllt år.

Och nu över till denna vecka. Skola, förstås, o sen helg. Fest för mamma på lördag, måste boka nåt med Olivia!
Mer info tillkommer under veckan ;)

Min supervackra Jonasvägg växer så de knakar :D Nu har ja som smått börjat med min nedräkning ( och dröm ) till deras world tour 2009. Lääängtar :) Min mamma var jue i Italien i typ en vecka o igår så var Jonas Brothers i Milano för att promota sitt album " A Little Bit Longer " ( som ja e stolt ägare till !!). Fattar ni hur de fick mig att känna? Hon var i samma land som dem!! Om ja hade varit hon hade ja tagit första bästa flyg, båt, bil, tåg, buss, cykel eller vad som helst för att ta mig dit !! Menmen alla e olika ;)

Missa nu inte Idol på fredag!!! Heja Johan!!
Ha en enormt mysig måndag, vilket kan vara svårt med tanke på att de just e måndag, men försök iaf :)

puss&kram
Madde


Ja o lillebror <3

Postat av: sandra

oh så gulligt båda ni är jätte fina :D

2008-10-24 @ 22:39:41
Postat av: alltidrealistisk.blogg.se

vilken gullig mössa :D

2008-10-27 @ 21:16:11


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: