Första Inlägget

Det här är då min blogg, elr ska åtminstone föreställa det.
Här kmr man att kunna läsa om mitt liv o mina tankar. Ja varnar er, förvänta er inte att få reda på allt om mig o mitt liv. Det e det väldigt få som vet o ja vill fortsätta ha det så.

Ja e ingen sorgsen person, för det mesta iaf. Alla har sämre dagar o idag e kanske inte min bästa.
Men imorgon e det fredag o vem älskar inte fredagar? Ja e iaf en som gör det, även om den inte blir så jätte rolig.
Men det är skönt att veta att man har helgen framför sig o mkt kan hända på tre dagar.
Så imorgon blir det först skola o sen hem igen till tyresö.
Ska nog kolla med sötasnälla Olivia om hon vill hitta på nåt, då blir det iaf inte så jätte tråkigt ;D
O en sak till: alla MÅSTE köpa se&hör, för älskade Julia e med i den med "sin" Danny :D
Vilket ja kmr att klippa ut o sätt på min n-vägg <3 :D

Skriver mer imorgon, e nästan hundra på att ja kmr att vara på bättre skrivhumör o förhoppningsvis mkt, mkt roligare! :D
Ha en mysig torsdagskväll o glöm inte att kolla på Idol som börjar om en halvtimme på fyran, det ska iaf ja se :)

puss&kram
Madde
Visst var jag söt ? (A)

Postat av: Susanne & Lillis

Fiiiiiiin blogg, tycker vi... speciellt fin bebisbild ; ) !



Puss & Kram



P.S. Fortsätter du så här, kommer Nick att bli rädd för dig ;) /Lillis

2008-09-12 @ 19:13:06
Postat av: ET

Ellinor håller på att bli galen på sin nya Narnia-poster, får inte upp den på väggen.. hon behöver hjälp!"!!"!J''''vla skit !!!

2008-09-27 @ 16:03:08


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: