Back on track!



Heeej sötnosar! :D Allt bra med er idag?
Själv mår jag toppen! Verkligen :)

Var lite off igår som ni kanske märkte, men hade lixom ingen lust att skriva. Men nu så jäklar :D
Gick och la mig hyfsat tidigt också, strax efter elva igår kväll och det var bra det. Behövde verkligen sova. Skolan idag var som vanligt, inte så speciellt kul. Kände mig rätt låg och deppig, men dagen flöt förbi relativt snabbt och var vid tjugo över tre. Skolan alltså, inte hela dagen haha :P Sen åkte jag hem till mamma, guud vad jag har saknat mitt rum! Har saknat hela huset faktiskt, det är något speciellt med det. Har studiedag imorgon, så ingen skola! :D Sååå fucking skönt asso!
Gud vad glad jag blev helt plötsligt :D Härligt härligt!

Sen har jag väl inte gjort så mycket mer idag, var ute och fota lite. Till middag blev det sushi! *dreglar* MUMS! :)
Nu ska jag skicka lite bilder till mamma, haha så ironiskt att vi praktiskt taget sitter ett rum ifrån varandra :P 
Tydligen så kommer det en EU-moppe hem till oss imorgon :O Det är väl bara att ta moppekort då da ;)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: