Dusch

det är iaf vad jag ska göra nu, duscha alltså haha. Är hemma hos pappa i vh nu, kom hit för typ en timme sen. Haha känner mig någorlunda nöjd med mig själv just nu, allt är upp-packat och rummet är långt ifrån stökigt. Men det är jue trots allt bara måndag idag, om några dagar kommer det se ut som vanligt igen hehe :)
Nej nu ska jag duscha, vi ses pussgurkor!

Mycket godis det blev i påskägg, fick mitt tredje ägg idag.
Usch vem vet hur det här kommer sluta, jag får väl förmodligen rulla fram ;)

Postat av: SOMMARUNGARNA!!

SV: Aah, precis! Fast jag vet inte ifall jag vågar färga, jag har aldrig gjort det, har du färgat ngn gång?? :)

KRAMAR

2009-04-13 @ 15:40:54
URL: http://sommarungarna.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: