Gullunge

Om ni undrar över rubriken så hade jag slut på idéer och bad Mills säga ett ord haha.

Heeelluuuuu! Hur mår ni idag? Har fått lite nya besökare, och ni är mer än välkomna :) 

Har varit rätt dålig på inlägg de senaste dagarna och det är jue tråkigt. Skolan började i måndags och tsm med den kom en massa läxor. Seriöst, det är hur stressigt som helst! Man kan jue tycka att de sista månaderna innan sommarlovet ska vara rätt lugna, men icke sa nicke. Har ingen aning om hur jag ska hinna med allting...men det löser sig nog :)

Var jue på teater igår kväll med klassen, det var faktiskt förvånansvärt kul! Liten och mysig teater och pjäsen var riktigt skoj! Och bra gjort var det också. Kom dit med inga förväntningar alls och blev väldigt förvånad. Storyn kände man jue igen, vem har inte sett Peter Pan liksom ;) Det som var lite dåligt var att det var så sent. Höll allvarligt på att somna i mitten av första akten haha. Och sen så missade jag jue Grey's Anatomy :( Men ska se reprisen så det är chill!

Och sen idag da...inget speciellt egentligen, hade syslöjd först och jag försökte göra mitt bästa. Typ :P En sak som är säker är att jag aldrig nånsin kommer att ha på mig klänningen som jag syr! ;)
Idrott sista lektionen, är helt slut i benen. Det var söta Eve som höll i den, extremt jobbigt, men hon var iaf jätteduktig! :) :love:
Och nu sitter jag här, lyssnar lite på musik och dampar lite smått på min oootroligt sega data ;) Som vanligt då da!

Har varit väldigt dålig på att lägga upp bilder, så tänkte lägga upp några från påsklovet, men det blir i nästa inlägg!

Old pic, eller ganska haha ;)

Postat av: Anonym

hehe tackar så mycket =) längtar tills på lördag, haru nån idé om film att se?

2009-04-16 @ 17:20:25
Postat av: FRIDA

sv; Ja, hon är bra! :D

2009-04-16 @ 18:23:29
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: J e s i

hehe, tack dessamma :)

2009-04-16 @ 18:38:54
URL: http://jesi.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: