orkar inte rubrik

Godmorgon på er sötnosar! Hoppas ni alla har sovit gott :) Ska ni göra något skoj idag?

Vaknade först vid nio, jag vet! Helt otroligt! Och ändå så somnade jag inte förrän efter ett. Försökte att somna om och efter en stund gick det. Vaknade igen typ kvart över tio och bestämde mig för att gå upp. Man kan jue inte ligga i sängen hela dan ;) Så det enda jag har hunnit göra idag är att kollat runt på lite bloggar och nu ska jag äta frukost. Är egentligen inte hungrig, men äta måste man.

Usch vad tråkigt väder det är ute! Jag som hade hoppats på sol, menmen. Ska plocka ihop lite saker sen också, ska till pappa idag. Gud vad deppig jag känner mig just nu, bäst att jag slutar skriva nu innan det går utför helt.
Puss på er!

Tog en massa massa bilder i veckan, men har inte orkat kolla igenom dom än.
Men en bild på stugan kan jag slänga upp.



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: