Such a beautiful disaster

Morrn morrn! Alla pigga och utvilade? ;)

Sov lite längre idag, kanske för att jag inte somna förrän efter tre i natt haha. Har knappt stigit upp ur sängen än. Kollat lite tv är allt jag har orkat med :) Men snart måste jag dock upp och äta något, min mage skriker verkligen efter mat.
Har hunnit kolla lite kläder också, finns så mkt fint jag skulle vilja ha, men som jag inte riktigt har pengar till ;) Jobbigt det dära, men ska försöka spara lite nu. Vem vet vad jag kommer kunna behöva längre fram :O
Nej nu måste jag resa på  mig,
Puuusssss!


Mitt hår var jättelockigt när jag vakna :O
Ingen vidare bild, det är ännu lockigare i verkligheten ;)

Postat av: Anonym

Den där pyjamasen känner jag igen :) <3

2009-04-05 @ 22:03:45


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: