Take me higher than high


Heeej igen ;D

Haha, tror det eller ej, men jag skriver igen! Jajamän, nu ska det bli bloggning så det räcker och blir över.
Har ingen aning om vad jag snackar om, som vanligt då da haha ;)

Idag har jag varit riktigt duktig! Läste ut svenskaboken för en stund sen, känns så bra att iaf det är klart nu.
Sen ett tag tillbaka så har jag fått i uppgift att tvätta mina kläder själv och det är jue lugnt. Det är inte så jätte jobbigt. Så kom jag på den brillanta idéen att tvätta på fredagar eller lördagar bara. Asbra jue....not x) Mot slutet av veckan börjar jag märka att alla trosor och strumpor är helt försvunna. Nej juste, de ligger jue i tvättkorgen. Så idag har jag tvättat allt, och då menar jag verkligen allt, som låg i korgen så nu är allt rent och fint igen :)
Förutom att ha tvättat och läst, så har jag vart ute och gått lite, självklart blev det lite kort också ;)







Nu ska jag städa lite, see you guys later!
pusss! <33

Postat av: Susanne

Fina krokusar. : )

Är det du och lillis i trädet?

2009-04-04 @ 19:58:36


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: