Trååk

Hittade den här grejen på nåns blogg, kommer dock inte ihåg vems haha x)

1. Hur gammal är du om fem år? Fyller 21 det året.
2.Vem var den sista du träffade? Lillasyster Lillis.
3. Hur lång är du? Typ 1,63 tror jag.
4. Vilken var den senaste film du sett? Role Models med Seann William Scott och Paul Rudd.
5. Vem ringde du senast? Tror att det var Milla, men det var ett par dagar sen.
6. Ditt senaste sms och till vem? "Jo men min kompisgrej har gått ut, måste fylla på, gör det senare ikväll ;)" To Sara :)
7. Vad är helgens planer? Helgen är jue snart slut, men ikväll blir det Thaimat och film.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms helt klart.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda.
10. När såg du senast din mamma? Typ en kvart sen.
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna, med liiiite brunt i.
12. När vaknade du idag? Strax efter elva tror jag.
13. Har du någon gång hittat en katt? Öh va? Hittat har jag väl, men inte som jag tagit hem..? :S
14. Vilken är din favoritplats? Svår fråga, men stugan i Ljusdal.
15. Vilken plats föredrar du minst? Eh skolan kanske? Haha nej men venne. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Ingen aning, Sverige kanske.
17. Vad skrämde dig som barn? Oj det var mycket...mörkret var nog värst. Och skelett haha x)
18. Vem fick dig att skratta senast? Mamsen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja verkligen, men tror nog har några på vinden kanske.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Jag har en bärbar, men det finns en stationär här hemma.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Tre, fyra. Haha älskar kuddar :)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, har flyttat x-antal gånger men aldrig till något nytt landskap. 
24. Har du någon gång spytt på någon? Men usch nej :O
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota. Eller strumpor, eller skor. Haha vet faktiskt inte.
26. Är du social? Njaa inte så jätte kanske, beror på vem du frågar.
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin ;)
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Åka bort kanske, shoppa som en galning, spara osv.
29. Tycker du om kinamat? Inte så jätte.
30. Tycker du om kaffe? Nej usch verkligen inte.
31. Vad dricker du till frukost? Mjölk....muu
32. Sover du på någon särskild sida? Haha tror inte det, brukar inte bry mig om det.
33. Kan du spela poker? Nej inte alls.
34. Tycker du om att mysa? Define mysa?
35. Är du en beroendemänniska? Öh...jag är beroende av Coca Cola? :)
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nope.
37. Vill du ha barn? Jupp, stensäker
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och sen spanska, lite iaf ;)
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej aldrig.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet helt klart.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Oj, det är nog kläder. Och böcker....musik också.
42. Äger du dyra smycken? Nja, fast inte många.
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej verkligen inte!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En bit annanas om jag inte minns fel.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt val,känner många roliga.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på högra armen, fick det när jag bakade bröd för ett tag sen, haha fråga inte x)
47. Vad har du för ringsignal? Byter typ hela tiden så vet inte riktigt. Förmodligen nån Jonas ;)
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Tror inte det, eller kanske.
49. Flirtar du mycket? Nej.
50. Vart togs din profilbild? Hemma för några veckor sen.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha nej, varför skulle jag?
52. Har du fått fortkörningsböter? Får inte köra ännu.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Ljudet av ditt hjärta.
54. Läser du dagstidningen? Ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Räknas Frida ? ;)
56. Dansar du i bilen? Haha nej men jag sjunger.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kommer inte riktigt ihåg, men säkert mitt namn eller nåt sånt.
59. När var du i kyrkan senast? När min lillebror döptes för ett tag sen.



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: