If we were a movie

Tjena mittbena ;D
Som ni kanske märkt så skriver jag typ bara på kvällen "/ Men pallar inte skriva på dagen ^^ Och sen har jag inte tid heller. Men det är jue iaf bra att jag skriver ngt alls :) Kmr nog bli ganska mkt mindre bloggande när skolan börjar på måndag igen, men jag ska göra mitt bästa ;)

Idag har jag bowlat med familjen, jag ägde allt och alla :O Jag skojar inte, 5 strikes! :O Är man grym eller är man grym ^^ Så jag var ganska stolt över mina 243 poäng, och stackars mamman hade bara 91 ;D Menmen, alla kan jue inte äga på allt ;D Juste, ramlade gjorde jag också x) Inte när det var min tur dock, vilket var väldigt tursamt ;) Skulle förflytta mig till en annan stol. Min "förflyttning" var ngn slags blandning mellan gå och hopp, var jue glad över att jag ledde ;), och så lyckades jag halka. Skorna var faktiskt hala! Säger vi..;) Haha skrek gjorde jag också ofc, så det var klart att folk kollade (:
När vi hade bowlat klart o skulle hämta våra skor, störde mig ngt enormt på de där konstiga bowlingskorna :S, iaf..jo juste, när vi är klara och ska gå och äta tappar jag mobilen i golvet. Delarna flyger åt alla håll, asjobbigt! Sen är det ganska mkt folk också, men jag hittar allt och går ut ur folkmassan. När jag ska stoppa tillbaka mobilen i jackfickan känner jag attt plånboken är borta. Får panik :O Det är bara att gå tillbaka in bland allt folk och börja leta. Men som tur är så hittar jag den ganska fort, inte alls långt ifrån där jag tappade mobilen.....
Ibland är jag allt duktig (;
Sen åt vi typ lunch/middag och sen handlade vi lite mat o sånt. Juste, jag kanske ska nämna att vi var i Sickla ;) Bowlinghallen var jättefin, medd fräscha banor och rätt så fräscha skor ;D Det var dock väldigt högljudt, men man vande sig ganska snabbt :) Och sen var det mkt roligt folk man kunde kolla på ;D


Mästaren i egen hög person ;D
Ni får ursäkta de dåliga bilderna, kameran på mobilen är inte den bästa"/




Vi var hemma vid typ halv fem, pluggade lite. Men pallade inte mer idag, så imorgon blir det en massa plugg och lite städ också :O :(
Just nu sitter jag och funderar lite. Bla över vilken film som ska få bli dagens film ;) Men jag tror jag vet vilken ^^
Lite senare ska jag se Patrik 1,5 , ÄNTLIGEN! Har velat se den sen den var ny :) Ska väl poppa lite popcorn också, vilket jag hade enorma skills på *stolt* :D

Puussss
Bästaste Madde




Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: