The truth hurts, a lie is worse

Heej bloggen :)
Torsdag idag, jag är hemskt lessen att jag inte la upp ngt filmtips igår, hann lixom inte. Så idag lägger jag upp två ist ;) Bra va? :)
Min dag da,
vaknade vid typ sju, var helt borta. Sträckte mig efter mobilen för att se hur mkt klockan var, konstig som jag var tappade jag den och den flög i golvet och batteriet ramla ut. Var så trött att jag inte orkade bry mig, så somnade direkt :)
Vid tio vaknade jag igen, fast den här gången gick jag faktiskt upp. Frukost, sen en snabb dusch. När jag var klar åkte jag med mamma o syrrorna till först Länna, där mamma köpte lite glas på Cervera och jag en bikini på Stadium.
Sen åkte vi vidare till globen och kollade i lite affärer. Gick på McDonalds och åt en hamburgare, sen handlade vi lite fika och läsk på ICA. Därefter åkte vi till mormor i Bromma. Vi var framme vid typ fem, halv sex. Fikade lite och lekte med katterna :) Vid åtta åkte vi hem och nu sitter jag här och skriver lite snabbt. Ska alldeles strax se på film, Baby Mama heter den. Vi får se om den är nå skoj (;
Som ni kanske redan sett så är den nya headern uppe nu och lite ny design på texten och sånt också. Är inte helt nöjd, men det får duga tills vidare. Vad tycker ni ? :)
Nu ska jag gå ner och poppa lite popcorn till filmen ;D
Ha det bra!

puss&kram
Madde

Bild från sommaren 07:
Jag, Lillis, mamma och Josse

Postat av: sara

ojj :O du är ju typ blond:P

Headern är fin fin :)

2009-02-26 @ 21:46:17
URL: http://oneindependent.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja, vi är ju blondiner från början ; ) Fin header, blev ju riktigt bra! Bra att du lärt dig poppa popcorn, mina funkar ju inte så bra!

Tack för god bowling-match idag, obvious att jag höll tillbaka mina talanger så du inte skulle bli ledsen.. ; ) Puss & Kram Mum

2009-02-27 @ 18:38:30


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: