Tisdag

Ni får ursäkta den sopiga uppdateringen, har inte orkat skriva.
Bloggandet har börjat att känns mer som ett tvång, än något annat.
Från början var det jue jätte kul och så, men aja
inte mkt man kan göra åt det :)

Så var ska jag börja nånstans? Var jue typ en vecka sen jag skrev sist :S
I förra veckan hände inget skoj,
på lördagen var det jue alla hjärtans dag :)
Jag åkte med mamma till Farsta och shoppade som galningar ,
eller iaf jag som hade pengar ;)
Köpte skor, kläder och lite smått & gott :)
Söndag var det plugg heeela dan, inge vidare kul, men vissa saker måste göras.
Och sen igår måndag....först skola as usual,
sen hem till Mills <3 :D
Vi köpte godis och lekte coola B-D
Eller vi behöver inte leka ;)

Jag skulle vilja passa på att be om ursäkt till alla som drabbades av min och Milla s.k. msn terror ;D
Inte vårat fel att man blir konstig av för mkt godis ^^
Och idag var det skola igen, inget nytt där och sen hem och nu sitter jag här och skriver för :)
Ovanligt va?;D
Juste har valt gymnasie, det blev Tyresö Gymnasium, men vi får se om jag kommer in ;)

Nu ska jag fortsätta lyssna på lite musik :D
puss&kram
Madde




Btw, en film som måste ses av alla är Surfs Up!
Asbra :)
Har än så länge "bara" sett den tre gånger.... ;D
Sötaste ever, eller vad säger ni ? ;)

Postat av: Lillis

Awwww! Söt bild på pingvinpluttarna från Surf's up! ;) Snygg blogg, om det var någon som hjälpte dig med den måste denne person vara JÄTTEDUKTIG! ;)

2009-02-17 @ 19:00:12
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag tycker osså om den filmen 8)

Fin bloggen är nu! :)





// Josse ^^

2009-02-17 @ 19:03:56
Postat av: Joakim

åhh micke&molle!!!!:O Dem är coolaste i världen (H):D

2009-02-17 @ 20:10:17
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: camilla

haha vad söt du är gummsan ;) Haha, eller hur... inte direkt vårt fel att vi blev höga på godis (AA) Älskar dig ;)

2009-02-17 @ 20:28:06
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: