FINALLY

Jag har varit helt urusel på att skriva den senaste veckan. Ska försöka bättra mig, men kan inte lova ngt. Det är lixom inge kul att skriva längre "/ Och sen så har jag inget att skriva om heller, eller jo det har jag fast inget intressant (A)
Men aja haha ;)

Var sjuk större delen av förra veckan, så inget kul där. Bara en massa läskigt.... :O Haha och odd ^^
Sen i helgen har jag inte heller gjort ngt, var uppe till typ halv 6 i fredags/lördags och kollade på film hihi :) det dåliga med det var att jag var astrött på lördagen sen...
Söndag kom det lite folk för att gratta mig och pappa, i efterskott :P
Fick en massa pengar och det var jue bra, nu ska jag bara komma på vad jag ska köpa haha ;D
OCh sen är det måndag idag, skola och sånt tråk. Fick dock träffa Milla och det var skoj :D Var typ hmm....aslänge sen jag såg henne sist :O Så idag så har vi skrattat, ovanligt va ;) Och sen så var Milla lite dum, men nu ska vi inte prata om det ;D Vi ska se film nån gång hon och jag har jag bestämt ;D Om hon inte vill så måste jag slå henne, så om jag vore henne så skulle jag inte säga emot ;)


Det är mycket att göra nu i skolan, oootroligt mycket faktiskt :O Men bara för det så kommer jag inte på ngt just nu ^^
Måste fylla i gymnasieansökan snart också, usch :( Vet inte alls vad jag vill :(

Men aja, det var allt för idag, ska försöka skriva imorgon också, men vi får se hur det blir med det (;
Tänkte lägga upp lite bilder, är ganska dålig på det ;) Dock inte så många på mig, så skoj ska vi inte ha ;D

Jag & Olivia :) <33


Hihi Sara da ^^


Tagen av Julia :D <33


Lillebror :)


Inte alls Twilight freak ^^


Emily gillar Tokio Hotel ;)



Mycket mer än så blir det inte den här gången ;)
Eller jo juste, en asbra låt som har fastnat i mitt huvud:

Hurtful - Erik Hassle


puss&kram
Madde

Postat av: camilla

Yay, jag var nämd :D hihi, vi hade ju tok roligt :D Och ännu roligare kommer det bli imorrn :D

2009-01-26 @ 19:59:20
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Jocke s

Lr hur, vi har också skit mycket och göra i skolan nu :O .Dem ska alltid pressa oss hela tiden :P

P.S Grattis i efterskott^^

2009-01-26 @ 21:42:24
URL: http://henkelarssongoeslegend.blogg.se/
Postat av: sara

haha nej nej inte alls twilight freak?! :D :D haha ^^

ah inte liiite "mycket" :O kommer typ snart strippa för läraren så jag slipper alla läxor o prov :O okeej kanske inte precis strippa men näästan (a)

2009-01-27 @ 22:22:13
URL: http://oneindependent.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: