Heejs

Hellu gullungar ^^,

Har inte riktigt nåt att skriva, iaf inget skoj ;) Hmm....
Skolan har börjat på allvar nu, läxor :(
Haha usch vad tråkig jag är och tydligen så är jag inte så läskig heller.......

Jag: Sluta, jag lovar att jag slår dig. Känn dig hotad.
Milla: Nej...det kommer jue inte göra ont.

HAHA
Inte kul, inte kul alls ;)

Men aja, lika bra att jag går och duschar nu, har inget bättre för mig :) Sen blir det nog lite, precis, Greek :D
Haha I'm a Greek freak ;D (A)
 
Måste börja läsa på Eclipse snart, men det finns lixom inge tid över till det "/ Det är synd :'(

Såg Burn after reading igår, konstigast film på länge :S Speciellt konstigt var det när George Clooney sköt Brad Pitt i huvudet....dom som brukar vara så bra kompisar haha ;)
När vi ändå är inne på ämnet filmer, eller rättare sagt jag är inne på det ämnet haha ;) Men iaf, ska nog se Bröllopsduellen på fredag, hihi samma dag som jag fyller år :D 4 dagar kvar..... :)


Juste! Ska färga håret på lördag :) Bort med det svarta, har tänkt mig nån ljusare brun med lite slingor och sånt :) Eftersom det svarta är ganska svårt att få bort så vågar jag inte göra det hemma haha ^^ Men vi får se hur det blir :)
Nej men måste jag verkligen hoppa in i duschen det blir allt för sent ;D
Fast vad gör det, har jue sovmorgon till 10.35 imorgon :D

puss&kram
Madde


Mina två favorit låtar just nu :)

Jesse McCartney - Anybody



Demi Lovato - Don't Forget


Postat av: Benjibenji

yes :O palla skolan, as jobbigt. Men vi har faktist inte fått några läxor mwhahahah ;)

2009-01-12 @ 21:53:31
URL: http://wannabemouli.blogg.se/
Postat av: Camilla

haha, erkänn att mitt svar var bäst! ;):D

2009-01-12 @ 22:02:08
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/
Postat av: Madde

Jocke: Du suger ;D Nej förlåt, ska sluta vara så elak (A)

Milla: Nej ditt svar var bara elakt och kränkande...och liiite roligt :) <3333

2009-01-12 @ 22:23:52
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Nicole

Svar: Okej, vad kul! :)

2009-01-12 @ 23:19:19
URL: http://nicolecharro.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: