Bad update

Heej på er trogna läsare!
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den här apdåliga uppdateringen. Har jue inte skrivit något sen i lördags! :O Men ibland så behöver man en paus från bloggandet, ialla fall jag behöver det haha. Jag ska nu försöka berätta om vad ni har missat de här senaste fyra dagarna, vilket inte är mycket alls.

I lördags var det grymt varmt som ni kanske märkte själva (;
Så dagen bestod nästan bara av sol och bad, did I mention that we have a pool? ;)
Anyway, söndagen såg likadan ut, förutom att jag försökte undvika solen liiite mer, ville jue inte bli helt sönderbränd!
Så såg helgen ut, guud vilket händelserikt liv jag lever x) I måndags var det skola och inte mycket hände där. På eftermiddagen lagade vi mat, spanskt. Inte världens godaste kanske men det funkade. Igår tisdag hände inget alls. Sista idrottlektionen var igår, nu känner jag berkligen att skolanbörjar lida mot sitt slut, i alla fall över sommaren. Vi slutar på tisdag, vilket blir ungefär 6 dagar om man inte räknar med idag. Såå skönt det kommer bli, längtar verkligen!
 Haha hamnade lite off track nu, men idag onsdag da...på morgonen åkte vi till Nynäshamn för att kolla på nån musikal och det var lagom kul. En del var jätteduktiga medans andra bör börja fundera på en ny karriär (;
Aj det där var elakt sagt, förlåt! Men det var faktiskt lite sant. Sen åkte vi tillbaka till i skolan, helt i onödan. Allt är jue lixom klart, betygen är satta och vi pratar bara på lektionerna. Kan vi inte bara få gå hem! Snälla? (A)

Nu ska jag gå och klippa sönder något, tjo och hej! <33


Tagen i september 08,
det tar emot att säga men jag saknar mitt mörka hår
lite iaf ;)



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: