Duktigt Madde

Ojojoj inte min bästa dag kanske. Vaknade vid tio, gick upp och pratade med lillasyster. Gick och la mig i sängen igen med datan i knät, 5 minuter senare hade jag somnat. Vaknade vid ett igen av att mamma ringde och sa att vi skulle ringa och beställa sushi och sen hämta det på cyklarna. Så jag var helt nyvaken, fortfarande i pyjamas, och sushin var tvungen att hämtas innan två då lunchen var slut. Inte nog med att det var sjukt bråttom, det regnade också. Men som tur är så hann jag och nu sitter jag dyblöt i soffan och kollar på Kim Possible. Bättre första dag på sommarlovet har jag nog haft ;)
Vad har ni gjort idag da? :) <33

Jag verkar va en vanlig tjej, men rädda världen e min grej. Ingeting kan stoppa Kim Possible!
Hehehe eller jag menar...jag kan inte alls låten ;D

Postat av: Jagheterintesune

Ledsen att jag inte svarat på din kommentar föräns nu, hinner helt enkelt inte.



Skiner solen hos dig? Det gör den inte här, väldigt regnigt. "/ kramar

2009-06-10 @ 14:55:48
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Mm, det finns ju såna. "/ Okej, det är så himla tråkigt! "/ Vill ha sol nu!

2009-06-10 @ 15:16:24
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: