Helt otroligt att jag säger det här

men just nu sitter jag och kollar på fotboll. Jag vet, jag kan knappt tro det själv! Jag som hatar fotboll i vanliga fall.  Men hade jue ändå inget att göra och det första som kom upp på tvn var sexan. Stolt svensk som jag är, så måste jag jue stödja laget lite, inte för att jag förstår så speciellt mycket men i alla fall. Så just nu sitter jag här, själv, i vardagsrummet och skriker på tvn. "Ta bollen", "Kom igen Zlatan (den enda jag vet vem det är)", "idiot spriiiiing" och en massa andra saker haha. Kom igen nu Sverige, om vi nu ändå ska vinna så ska vi ta mig f*n vinna stort!

I know, this feels sooo weird!

Postat av: Anonym

bra att någon håller med :D Sverige vinner stort YEAH!

2009-06-10 @ 20:51:41


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: