I´m baaaack!

Hallå på er gullungar! Missed me much? ;) Haha nu är jag i alla fall hemma igen och gud så skönt det är! Visst har det varit härligt att bara få ta det lugnt i en vecka och så, jag klagar inte, men som jag har längtat. Till mitt rum, till internet, till min egna säng, till människor ( okej, det fanns människor där också, men inte många!) och nästan mest av allt har jag längtat bort från myggen! :O Jag är allvarlig när jag säger att jag har närmare 30 myggbytt på HELA kroppen! Och det är inge kul, det bara kliar och ser hemskt ut. Anyway, kom hem för en stund sen, har hunnit packa upp det mesta av grejorna och ska fortsätta med resten alldeles strax. Ville bara tala om att jag är hemma först :) Ska nog svara på lite kommentarer också, men vi höres senare! <33


Postat av: Lillis

Yaaaay, back to the civilisation! :D (Stavade jag det rätt? :/ ) Snygg blogg, Jonas Brothers... jahapp... iallafall, jättefin blogg!

2009-06-21 @ 18:46:45
Postat av: Ellinore Jonsson [foto & design]

sv: åh tack gullunge :)

bloggkolla varandra?

2009-06-21 @ 18:57:04
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: