Can you keep a secret?

Himla vad många inlägg det har blivit idag da, måste jue nästan vara rekord ;)
Nu ska jag bara packa klart det sista, tvätta bort sminket och sen ska jag krypa ner i sängen och se på film.
Suprise va? ;D Haha det är typ det enda jag gör nuförtiden, asso ser på film.
Iaf, filmen jag ska se var en av mina absoluta favoriter när den var ny, eller hyfsat ny iaf, kmr inte riktigt ihåg.
Filmen heter Hundtricket och är en svensk film från 2003 med bla Alexander Skarsgård, Linus Wahlgren  och Josephine Bornebusch i huvudrollerna!
Asso älskar verkligen den, haha men hade nästan helt glömt bort den x)
Vill ni veta en hemlighet?
Jag hade verkligen en huge crush på Linus som spelar Simon i filmen.....
Ahaha jag vet att jag var asliten, typ 10-12 kanske, men jag tyckte att han var sååå söt ;)
Tror ni mig inte? Fråga bara Julia, hon om någon vet verkligen vad jag menar :)
Så där fick ni veta något nytt om mig ;D



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: