Clothes

Heej igen ;D

Om ni har läst det förra inlägget vet ni säkert att jag har varit och shoppat lite idag. Åkte in till Farsta C med mamsen, Lillis och Josse vid typ halv två. Haha vad kan jag säga, det tar lång tid att klä på sig ;)
Vi sprang runt som galningar i butikerna och alla köpte lite smått och gott. Alla har jue olika prioriteringar, vissa behöver kläder, andra kanske behöver böcker, Lång tid tog det iaf, när vi kom hem var jag extremt trött. Skulle egentligen plockat upp i rummet, men pallade inte (A)
Till middag blev det thaimat, mums! Nu måste jag packa, vh imorgon, veckorna går så fort nu! Känns som om jag packar varje dag ;)
Ikväll blir det nog tv, om det finns ngt bra att se, några tips? :)

Självklart ska ni få se vad jag köpte :)
Se och avundas mohaha ;)






Inte så jättebra bilder menmen ;)

Postat av: Camilla

sjukt snygga kläder! Mycket avundsjuk (AA) <3

2009-03-29 @ 21:26:40
URL: http://gustafssonblogg.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: