Fredagskväll

Gud vad duktig jag känner mig. Efter duschen så dammade och dammsög jag rummet. Hade tänkt tvätta lite kläder också, men det är försent nu, grannarna skulle bara gnälla. Så efter att jag hade städat rummet och bäddat rent sängen, var det dags för middag. Hemmagjorda hamburgare med pommes, det var det första jag åt idag, vet att det inte är ngt bra men hade ingen lust att äta ngt under dagen. Så efter svullandet gjorde lillasyster Lillis efterrätt, Glace au four.
Det är typ sockerkaka, hallon, glass och maräng i ugn. Tyckte själv att det inte lät ngt vidare, men det var jätte gott! Det kanske berodde på allt socker men iaf ;)

Det smakade mkt bättre än vad det ser ut, tro mig ;)


Lägger upp en bild på mitt fina rum också, måste jue få skryta lite....


Sen så har jag inte gjort så mkt annat. Bara tagit det lugnt. Febern är iaf borta nu, men halsen är tjockare än nånsin!
Spelade lite kort med Simon och Emily, jag vann typ en gång av fem x) Man är väl duktig.
Funderar på om jag ska se nån film eller nåt, men är redan nu lite trött i ögonen så vi får se hur det blir med det.
Eftersom jag inte la upp ngn bild imorse på hur jag såg ut, så gör jag det nu ist. Man kan jue faktiskt inte gå omkring i pyjamas heeela dan, nån måtta får det väl ändå vara ;)

Postat av: Susanne

Snyggt rum! Efterrätten låter god, kan ni få göra nästa helg ; ) Kram Mum

2009-03-20 @ 23:02:53


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: