FREEDAG ! :D

Tjoosan ;D
Fredag idag, skööönt :) Händer det nåt kul i helgen da?
Som vanligt vill väl alla veta hur min dag varit ? (; Haha troligen mest inte, men det struntar jag i :)
Skolan idag, började som vanligt tjugo över åtta, tkr att det borde vara sovmorgon på fredagar :O Det är jue lixom...fredag (A) Iaf, tillbaka till ämnet, hade svenska andra lektionen, fick äntligen redovisa idag! Det var egentligen inte ngt jag längtat efter, hatar verkligen att redovisa. Blir asnervös och illamående :S Men det gick jue, som vanligt var det inte liika farligt som jag trott, men nästan. Trodde bara att jag skulle svimma halvvägs genom redovisningen, men inget värre än min vanliga vardag ;) Sen efter lunch hade jag spanksa prov. Gick förvånansvärt bra, eller tror jag iaf. Menmen, vi får se hur det gick. Slutade strax efter två och gick hem och tog det lugnt bara :)
Runt fem kom lillasyster Ellinor hem från praoen. Hade inte sett henne på en vecka :O Hon har precis avslutat sin första vecka som praktikant på Djurmagasinet i Tyresö Centrum. Och gissa vad hon hade med sig hem :O
Inte en, inte två, utan hela tre stycken gerbiler! För er som inte är så duktiga på djur kan jag berätta att gerbil ser typ ut som en mus, fast lite mer ekorrliknande i ansiktet och luden svans. Ser lite ute som små minikängurur :D
Jätte söta är dom iaf, jag fick hjälpa till med att bestämma namnen ;D
Så de små sötnosarna fick heta: Rodney, Remy och Alvin :D

Lite så där halvdålig bild på Remy (;

Sen vid runt sju kom moster Helena, hennes man Tony, deras barn (aka småkusinerna) Arvid, Elias och Elliot. Och deras hund Wilma. Så jag och Ellinor ritade lite med Arvid och Elias :)


Nu ska jag och Lillis se på film. Jumanji rättare sagt ;) Film från 1995 med Robin Williams.

puss&kram
Madde



Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: