Godmorgon!

Hallå på er sötnosar! Har alla sovit gott?

Själv har jag sovit som jag vet inte vad. Gott var det iaf :)
Filmen som jag såg igår var jue asbra! Verkligen jäättebra, grät säkert tre ggr. Men den rolig också, och så jäkla romantisk att man dör! My Sassy Girl är verkligen en film jag rekommenderar.
Filmen var slut vid typ ett, kunde omöjligt somna då, så såg en till film (; Brudens bäste man, eller Maid of Honor som den egentligen heter. Också en kärleksfilm som hade sina roliga stunder. Inte den bästa jag har sett, men den var bra,
så se den också! :)

Somnade runt halv fyra, vilket inte var så jättebra, och vaknade vid halv tio. Eller vaknade, jag blev väckt rättare sagt av lillebror som satt och banka på min rygg. Som tur var skrek han inte, då skulle jag nog ramlat ur sängen ;)
Åt frukost med resten av hushållet och nu sitter jag här och skriver. Ska alldeles strax gå och duscha, Pappa, Malin och Oliver ska gå och kolla på när Simon spelar fotboll. Boooring (; Så det blir "bara" jag, Lillis, Josse och Emily här hemma, en stund iaf.
Puss

"Normala" jag och söta lillebror

Postat av: Susanne

Söta ni e..!

2009-03-22 @ 19:55:10


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: