Godmorgon!

Det här är helt otroligt, kl är lite över tio en lördagsmorgon och jag är vaken!
Kan jue bero på att jag gick och la mig ganska "tidigt" igår,  iaf jämfört med andra helger ;)
Jag har bestämt mig för att försöka att inte sitta uppe hela nättern, då försvinner jue lixom dagen.
Veckan som har gått har jag varit väldigt duktig faktiskt, gått och lagt mig innan elva nästan varje kväll!
Det är skönt att få sova ut ibland :)

Alldeles strax ska jag nog gå ner och äta frukost, sen ska jag duscha lite antagligen.
Åker in till Tyresö C med resten av hushållet, tror jag iaf, lite senare. Då blir det shopping så det ryker om det! :D
Fast ska försöka att inte bränna upp alla pengar, det blir så jobbigt då (;
Lovade i torsdags tror jag att det var, att jag skulle ta lite bilder och lägga upp. That didn't happen som ni kanske märkte. Men idag så är kameran med hela dagen, så nån bild borde jag nog kunna fixa.
Missa inte Melodifestivalen ikväll kl 20.00. Det är jue final!
Vem tror du tar hem det ?

Bild tagen från msn

Postat av: Julia

EMD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-14 @ 17:39:45
URL: http://juliuas.blogg.se/


Namn:
Är du ofta här?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar här: